Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (27)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (23)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Дейнега І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Дейнега І. О. 
Регіональні особливості маркетингового забезпечення інноваційної діяльності в аграрному секторі економіки [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега, Н. В. Якубовська, Н. Р. Кубрак // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. - 2009. - Вип. 3. - С. 110-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlubp_2009_3_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 498.165 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Дейнега О. В. 
Маркетингові аспекти формування дизайну товару [Електронний ресурс] / О. В. Дейнега, І. О. Дейнега // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. - 2010. - Вип. 4. - С. 368-373. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlubp_2010_4_80
Попередній перегляд:   Завантажити - 518.745 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Дейнега О. В. 
Регіональні аспекти оцінювання конкурентоздатності туристичних організацій [Електронний ресурс] / О. В. Дейнега, І. О. Дейнега // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. - 2011. - Вип. 7. - С. 232-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlubp_2011_7_59
Попередній перегляд:   Завантажити - 248.459 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Сиротинський О. А. 
Інформаційні потоки в логістичних системах транспортних підприємств [Електронний ресурс] / О. А. Сиротинський, С. М. Пашкевич, С. І. Чабан, І. О. Дейнега // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Технічні науки. - 2014. - Вип. 1. - С. 279-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_tekhn_2014_1_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 135.196 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Дейнега І. О. 
Ринкові характеристики освітньої послуги [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега, М. С. Андрощук // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Економіка. - 2016. - Вип. 3. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2016_3_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.2 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Сиротинський О. А. 
Інформаційні потоки в логістичних системах транспортних підприємств [Електронний ресурс] / О. А. Сиротинський, С. М. Пашкевич, С. І. Чабан, І. О. Дейнега // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Технічні науки. - 2014. - Вип. 2. - С. 172-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_tekhn_2014_2_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 136.602 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Дейнега І. О. 
Регіональні особливості формування комплексу маркетингу сільського зеленого туризму [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега, Л. М. Акімова, О. А. Кратт // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 9. - С. 184-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_9_24
Конкретизовано зміст продукту "сільський зелений туризм" та ідентифіковано асортимент туристичних послуг на трьох його рівнях по Рівненському регіону. Проаналізовано конкурентоспроможність альтернативних туристичних продуктів Рівненської області. Оцінено стан і перспективи розвитку товарної, цінової та комунікаційної складових комплексу маркетингу щодо послуг сільського зеленого туризму на Рівненщині.
Попередній перегляд:   Завантажити - 333.332 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Дейнега І. О. 
Особливості формування та перспективи розвитку ринку освітніх послуг [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега, М. С. Андрощук // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2017. - Вип. 3(2). - С. 71-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2017_3(2)__12
Попередній перегляд:   Завантажити - 283.232 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Дейнега І. О. 
Організація комунікацій освітніх організацій та їх стейкхолдерів в інтернет-мережі [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2017. - Т. 22, Вип. 10. - С. 113-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2017_22_10_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 291.639 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Дейнега І. О. 
Фактори забезпечення розвитку освітнього потенціалу закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2018. - Вип. 29. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2018_29_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 342.557 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Дейнега І. О. 
Онлайн-освіта в умовах розвитку інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега // Причорноморські економічні студії. - 2018. - Вип. 30(1). - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2018_30(1)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 172.933 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Дейнега І. О. 
Реклама як інструмент формування цільового ринку закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега // Інтелект XXI. - 2018. - № 4. - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2018_4_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 338.985 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Дейнега І. О. 
Якісна визначеність послуги в сучасних реаліях трансформаційної економіки [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2018. - Вип. 30(3). - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2018_30(3)__8
Попередній перегляд:   Завантажити - 278.895 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Дейнега І. О. 
Маркетингові інструменти реалізації стратегій освітньої міграції [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега // Бізнес-навігатор. - 2018. - Вип. 4. - С. 34-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2018_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 232.935 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Дейнега І. О. 
Методичні аспекти бренд-кодування закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2018. - Т. 29(68), № 4. - С. 93-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2018_29_4_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.407 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Андрушків Б. М. 
Політичні реверанси з історико-претензійним забарвленням: Польща – Україна – Світова Спільнота [Електронний ресурс] / Б. М. Андрушків, І. Дейнега, О. М. Владимир, О. І. Павликівська, В. Решетник // Галицький економічний вісник. - 2018. - № 1. - С. 119-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2018_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 388.159 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Дейнега О. В. 
Ентропія в діяльності підприємства: суть та основні підходи до оцінювання [Електронний ресурс] / О. В. Дейнега, І. О. Дейнега // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2018. - № 892. - С. 56-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2018_892_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.867 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Дейнега І. О. 
Оцінювання можливостей освітньої міграції для розвитку вищих навчальних закладів України [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега // Інноваційна економіка. - 2018. - № 1-2. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2018_1-2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 658.53 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Яцишин А. 
Хмарні технології та перспективи їх використання в підготовці майбутніх докторів філософії [Електронний ресурс] / А. Яцишин, Є. Романенко, І. Дейнега, А. Яцишин, В. Ковач // Нова педагогічна думка. - 2019. - № 4. - С. 74-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2019_4_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 809.704 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Дейнега І. О. 
Теоретичні засади побудови комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / І. О. Дейнега, О. В. Дейнега // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2020. - № 1. - С. 86-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2020_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 596.124 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського